FYSIO@WORK

Voor een bedrijf zijn medewerkers een kostbaar bezit, maar wanneer de medewerkers niet optimaal functioneren (door bijvoorbeeld fysieke klachten) kan dat leiden tot ziekteverzuim en/of productieverlies.

Duurzame inzetbaarheid waarborgen

Om de duurzame inzetbaarheid van de medewerker te waarborgen, biedt Fysio & Motion een op maat gemaakte samenwerking aan met uw bedrijf. Wij begrijpen dat tijd kostbaar is en in dat kader biedt Fysio & Motion on-site consulten en behandelingen aan. Uw werknemers hoeven daarom geen vrij te nemen om naar de fysiotherapeut te gaan, de fysiotherapeuten komen naar uw werknemers. Naast de hands-on technieken die wij toe kunnen passen om al bestaande klachten te verhelpen geven wij tevens advies over de werkplek en hoe eventuele gezondheidsproblemen in de toekomst te voorkomen zijn. Op deze wijze kan Fysio & Motion de inzetbaarheid van uw medewerkers concreet verduurzamen.

Wat kan Fysio & Motion betekenen voor uw bedrijf als het gaat om ziekteverzuim?

• Vermindering van het ziekteverzuim door middel van laagdrempelig hulpverlening. Hierdoor zullen medewerkers in een vroege fase geholpen kunnen worden aan hun klachten. Dit zorgt ervoor dat klachten niet verergeren en langdurig verzuim kan worden voorkomen.
  • Kostenbesparingen op het gebied van ziekteverzuim.
  • Preventie van ziekteverzuim door advies, manuele technieken, werkplekonderzoeken en preventieve trainingen.
  • Fysiotherapeutische behandeling van medewerkers op uw bedrijf wat zorgt voor vermindering reistijd.
  • De fysiotherapeut kent het bedrijf en de werkzaamheden, waardoor passende therapie gegeven kan worden.

Aanbod

• On-site fysiotherapie (fysiotherapie op locatie)
  • Stoelmassages
  • Vitaliteitstrajecten (curatieve en preventieve trainingstrajecten)
  • Werkplekonderzoeken
  • Health checks

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Heeft u nog specifieke vragen over onze oplossingen voor uw bedrijf? Neem dan gerust contact met ons op via 023-5746611 of mail ons op info@fysioenmotion.nl.