Ma - Vr: 09:00-20:00Za: 09:00-16:00 Zo: Op afspraakWaarderweg 33 c102031BN HaarlemSkoon 251511HV Oostzaan023-5746611info@fysioenmotion.nl+31639439591Whatsapp 24/7 bereikbaar

ON-SITE FYSIOTHERAPIE

Voor een bedrijf zijn medewerkers een kostbaar bezit, maar wanneer de medewerkers niet optimaal functioneren (door bijvoorbeeld fysieke klachten) kan dat leiden tot ziekteverzuim en/of productieverlies.

Duurzame inzetbaarheid waarborgen

Om de duurzame inzetbaarheid van de medewerker te waarborgen, biedt Fysio & Motion een op maat gemaakte samenwerking aan met uw bedrijf. Wij begrijpen dat tijd kostbaar is en in dat kader biedt Fysio & Motion on-site consults en behandelingen aan. Uw werknemers hoeven daarom geen vrij te nemen om naar de fysiotherapeut te gaan, de fysiotherapeuten komen naar uw werknemers. Naast de hands-on technieken die wij toe kunnen passen om al bestaande klachten te verhelpen geven wij tevens advies over hoe eventuele gezondheidsproblemen in de toekomst te voorkomen zijn. Op deze wijze kan Fysio & Motion de inzetbaarheid van uw medewerkers concreet verduurzamen.

Wat kan Fysio & Motion betekenen voor uw bedrijf als het gaat om ziekteverzuim?

• Vermindering van het ziekteverzuim door middel van laagdrempelig hulpverlening. Hierdoor zullen medewerkers in een vroege fase geholpen kunnen worden aan hun klachten. Dit zorgt ervoor dat klachten niet verergeren en langdurig verzuim kan worden voorkomen.
  • Kostenbesparingen op het gebied van ziekteverzuim.
  • Preventie van ziekteverzuim door advies en preventieve trainingen.

Welke voordelen kan Fysio & Motion uw bedrijf nog meer bieden?

• Fysiotherapeutische behandeling van medewerkers op uw bedrijf.
  • De fysiotherapeut kent het bedrijf en de werkzaamheden, waardoor passende therapie gegeven kan worden.
  • Er kunnen preventief trainingen gegeven worden om de meest gangbare klachten te voorkomen.
  • Vermindering reistijd en kosten door behandeling op locatie.
  • Doordat de fysiotherapeutische behandelingen voor een groot gedeelte of geheel vergoed worden vanuit de zorgverzekering, blijven de kosten beperkt.

Meer informatie?

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Heeft u nog specifieke vragen over onze oplossingen voor uw bedrijf? Neem dan gerust contact met ons op via 023-5746611 of mail ons op info@fysioenmotion.nl.